ManGlaze Week Day 3: Nail Art with Matte-Astrophe

Today I have some nail art for you. I started with China Glaze Joy as a base and then layered with Color Club Wild and Willing. This polish is really special, just look at the effect. Then I stamped with China Glaze Joy and image plate M63. At the end I put Matte-Astrophy. This time it didn´t cracle. How do you like this? :)

Dnes pro vás mám nějaký ten nail art. Jako základ jsem použila China Glaze Joy a na něj jsem dala jednu vrstvu Color Club Wild and Willing. Tenhle lak je opravdu výjimečný, jen se podívejte na to, jaký dělá efekt. Dneska jsem ale řádila ještě víc a orazítkovala zase China Glaze Joy a destičkou M63. Nakonec jsem ještě přidala Matte-Astrophy, který tentokrát nepopraskal. Jak se vám to líbí?
:)


+ Konad plate M63

+ ManGlaze Matte-Astrophe